ALGEMENE VOORWAARDEN
VOORWAARDEN EN PRIVACY
Op het moment dat u zich aanmeldt als lid van Franeker Tafeltennisclub (F.T.T.C.) accepteert u de onderstaande voorwaarden:
- Het lidmaatschap kan ieder moment van het jaar ingaan. Het lidmaatschap kan ook op elk moment in het jaar per email via franekertafeltennisclub@gmail.com bij de secretaris van FTTC worden opgezegd, maar de contributie loopt door tot het einde van het lopende kwartaal.
- De penningmeester stuurt ieder kwartaal een factuur voor de contributie. De inning hiervan vindt via overschrijving plaats.
- Wijzigingen van adres en contactgegevens dienen zo spoedig mogelijk te worden doorgegeven aan onze ledenadministratie via franekertafeltennisclub@gmail.com
- Uw gegevens worden gebruikt voor interne administratiedoeleinden. Verder worden ze doorgegeven aan de NTTB, waarvan u verplicht lid bent. Uw gegevens mogen door F.T.T.C., door de NTTB en door TTapp gebruikt worden voor aan onze sport gerelateerde doeleinden. U bent akkoord met het plaatsen van foto’s en/of filmpjes waarop u voorkomt op onze website of in andere uitingen van de vereniging.
Uw gegevens worden niet doorgegeven of verkocht aan derden i.v.m. reclamedoeleinden of anderszins niet aan onze club gerelateerde activiteiten. - In uw gedrag bevordert u de goede naam van F.T.T.C. en stel u zich sociaal op naar medeleden en bezoekers.
- De barruimte is een belangrijke ontmoetingsplek en van harte aanbevolen.
De gebruikte consumpties moeten voor vertrek betaald worden. - We gaan er vanuit dat u F.T.T.C. ondersteunt door een bijdrage te leveren aan de vele activiteiten die nodig zijn: schoonmaak, organisatie toernooien, hand- en spandiensten, e.d.
Ook nodigen we u uit voor extra inkomsten te zorgen door een bijdrage aan de Vrienden van F.T.T.C., door een reclamebord of door anderszins te sponsoren.
